درباره پیانوکده

پیانوکده از سال 1368 فعالیت خود را در عرصه فروش فیزیکی پیانو به صورت تخصصی آغاز کرده است. این شرکت با تجاربی که تا کنون کسب نموده، بهترین منبع اخذ مشاوره جهت خرید پیانو به‌شمار می‌آید. پیانوکده با قدمتی که در فروشگاه فیزیکی خود دارد قادر است بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت و بر طبق نیاز و بودجه مشتریان ارائه نماید. اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه ماست و ما همیشه می‌کوشیم تا با ارائه خدمات مناسب‌تر، شایسته این اعتماد باشیم.
علاوه‌بر فروش و ارائه مشاوره برای خرید پیانو به صورت تخصصی، پیانوکده بستر آنلاین یکپارچه‌ای را برای تمامی نیازمندی‌های مشتریان فراهم نموده و از طریق ارائه تمامی خدمات مورد نیاز از جمله کوک، حمل، آموزش و تعمیر پیانو قصد دارد تا پشتیبان همیشگی مشتریان خود باشد.
در پیانوکده همچنین قصد داریم با ارائه آموزش رایگان خدمت ارزنده دیگری را برای جامعه و هنردوستان محترم فراهم نموده تا اندکی نیز بتوانیم به وظایف اجتماعی خود عمل نماییم. ما همیشه برای راهنمایی شما در حوزه خرید پیانو دیجیتال و پیانو آکوستیک در خدمت شما هستیم.


امکانات پیانوکده برای خرید مطمئن

1- مشاوره تخصصی:
پیانوکده خود را آماده خدمت‌رسانی به مشتری و جامعه می‌داند. ما آماده هستیم تا تمامی سوالات شما را در خصوص  خرید، آموزش و ارائه خدمات در خصوص پیانو پاسخ‌ دهیم. مطمئن باشید که ما به شما صادقانه‌ترین و مناسب‌ترین مشاوره را به صورت رایگان ارائه خواهیم نمود. پس همین الان با شماره زیر تماس بگیرید تا از این خدمت استفاده کنید.
مشاوره پیانو با پیانوکده
شماره تلفن جهت راهنمای خرید پیانو:  09120689683​​​​​​​

2- تضمین کمترین قیمت:
پیانوکده به علت داشتن ارتباط با تامین کنندگان اصلی، قادر است کالای اصل را با بهترین قیمت موجود در بازار به مشتریان خود ارائه نماید. 

3- امکان پرداخت در محل:
برای ایجاد اعتماد و راحتی هر چه بیشتر مشتریان، پیانوکده روش‌های خرید مختلفی را در نظر گرفته است. پس از انتخاب روش پرداخت در محل، واحد فروش پیانوکده موظف است با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را صورت دهد. در این روش شما یک پیش پرداخت بسیار جزئی را انجام می‌دهید و مابقی مبلغ در محل و به صورت حضوری از شما دریافت خواهد شد.

4- هفت روز ضمانت برگشت کالا:
پیانوکده برای ایجاد آرامش خاطر هر چه بیشتر مشتریان خود، امکان بازگشت کالا تا هفت روز را مدنظر قرار داده است تا در صورتی مشاهده هرگونه نقص فنی و ظاهری در این مدت مشتریان بتوانند کالای خریداری شده را مرجوع نمایند.

5- ضمانت اصالت کالا:
پیانوکده به تمامی مشتریان ضمانت اصالت کالاهای خود را با اطمینان کامل ارائه می‌کند.

6- ارسال رایگان:
هزینه ارسال پیانو دیجیتال و حمل تخصصی پیانو آکوستیک در تهران به صورت رایگان می‌باشد. حمل پیانو دیجیتال در شهرستان‌ها از طریق باربری بوده و هزینه آن به عهده مشتریان می‌باشد. در خصوص حمل پیانوهای آکوستیک در شهرستان در صورت نیاز به حمل تخصصی، هزینه‌‌ای از مشتری اخذ خواهد شد. البته هزینه حمل طبقات برای پیانوهای آکوستیک نیز وجود دارد و به اعضای هر طبقه حمل مبلغی از مشتریان اخذ خواهد شد. در صورتی که در خصوص حمل پیانو سوالی دارید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.
شماره تلفن:
09120689683


 

پرسش‌های متداول

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش