​خرید و قیمت پیانو دیجیتال رولند

تاریخچه پیانوهای دیجیتال رولند:
شرکت رولند در سال 1972 توسط ایکوتار کاکه هاشی تاسیس شد و بعد از چندین سال دفاتر دیگری در شهرهای ژاپن تاسیس کردند و کلمه رولند به معنی سرزمین یا شکوه معنا دارد. برند رولند تخصص تولید و فروش تجهیزات موسیقی را دارد و یکی از پرفروش‌ترین برندهای پیانو می‌باشد.
این برند تمام تلاش خود را از سال 1972 شروع کرد تا با بهترین و آخرین تکنولوژی‌های جهان پیانوهای دیجیتال را وارد بازار کند و تا به امروز به صورت مداوم در حال ارتقای فناوری‌های شبیه‌سازی پیانوهای دیجیتال خود، جهت بازآفرینی صدای پیانوهای آکوستیک بوده است.
مدل EP-10 اولین پیانو دیجیتال رولند است که در سال 1973 رونمایی شد. صدای این پیانو به جای چکش‌های ضربدار از طریق تراشه و قلاب‌های فلزی تولید می‌شود و به عنوان اولین پیانو الکترونیکی، پیشرفت و جهش بسیار بزرگی در صنعت پیانو ایجاد کرد.
                                                                               ​​​​​
سال 1974یکی دیگر از پیانوهای اولیه رولند پیانو دیجیتال EP-30‌ است که از اولین پیانوهای دیجیتال جهان نام داشت و به دلیل وجود فناوری استاندارد لمس کلیدها نسبت به پیانو قبلی خیلی پیشرفته‌تر بود. حساسیت لمس  این پیانو از نرم به سخت مانند پیانوهای امروزی بود که همین  موضوع نوآوری مهمی بشمار می‌رفت.
                                            
در سال 1975 شرکت رولند اولین پیانو دیجیتال خانگی ژاپنی خود را که شامل کیبورد اکشن چکشی با کابینت چوبی که اساس کار پیانوهای امروزی بود با نام‌های
(HP-750R/HP-760M/HP-860R/HP-870M/HP-872M) رونمایی کرد.                                                                          
در سال 1980 رولند اولین پیانو دیجیتال الکترونیکی قابل حمل با CPU به اسم EP-09 ‌را وارد بازار کرد                                                              
در سال 1981 دو پیانو دیجیتال رولند دیگر با نام‌های HP-60 و HP-70که شامل بلندگوهای داخلی بودند رونمایی شدند.                                                    
در سال 1983 پیانو‌های رولند قابلیت اتصال به رایانه شخصی، تجهیزات موسیقی و سخت‌افزارها را در
پیانوهای HP-300 و HP-400 ایجاد کرد. این فناوری یکی دیگر از فناوری‌های نوآورانه و انقلابی شرکت رولند است که به نوازندگان امکان خلاقیت‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. همین نوآوری به مرور زمان جز جدایی‌ناپذیر پیانوهای دیجیتال امروزی شد. همچنین طراحی کابینت چوبی دوتکه این پیانو یکی دیگر از ویژگی‌های خاص طراحی آن زمان بود.
 در سال 1986 رولند پیانو دیجیتال استیج RD-1000، پیشرفته‌ترین پیانو آن زمان که دارای تکنولوژی (SA)  و موتور صوتی پیشرفته بود جهت تولید صدای مشابه به پیانوهای آکوستیک رونمایی شد. این پیانو دیجیتال شباهت زیادی با پیانوهای پیشرفته امروزی داشت.
امروزه نیز شرکت رولند به پاس وجود این موتور پیشرفته هنوز از کد RD برای پیانوهای جدید خود استفاده می‌کند.
 در سال 1987 شرکت رولند پیانوهای دیجیتال رولند خانگی را که به فناوری SA موتور صوتی پیشرفته مجهز بودند با نام‌های (HP-5600S/HP-5500S/HP-4500S/HP-3000S) وارد بازار کرد.
 در سال 1989 این شرکت اولین پیانو دیجیتال رولند KR-3000L را که دارای آکوردها، ریتم‌ و سبک کشورهای مختلف بود، تولید کرد.
رولند هنوز هم از واژه KR ‌در خیلی از پیانوهای خود استفاده می‌کند.
 در سال 1990 این شرکت با رونمایی از طراحی نوین خود در پیانو دیجیتال رولند HP-2700/HP-3700 با موتور پیشرفته SA ، تصویر ذهنی همگان را نسبت به پیانو های خانگی کاملاً تغییر داد.
  
رولند در سال 1991 پیانو دیجیتال قابل حمل (پورتابل) رولند FP-8 را با کلیدهای چکشی وزن‌دار بدون فنر با حساسیت لمس شبیه پیانوهای آکوستیک تولید کرد.
 در سال 1992 شرکت رولند پیانو دیجیتال رولند HP-7700 را با ظاهری بسیار متفاوت و شبیه پیانو های آکوستیک رونمایی کرد.

در سال 1992 پیانو دیجیتال رولند HP-2900G را که قابلیت اتصال به فلاپی دیسک و برنامه‌های موسیقی بود طراحی کرد و پیانو HP-2900G دارای کیفیت صدای بالا و ۲۰۰ ساز همراه بود که به نوبه خود یکی از پرطرفدارترین پیانوهای آن زمان بود.
 
 در سال 1996 رولند اولین پیانوی دیجیتال خود را با صفحه نمایش LCD به نام پیانو دیجیتال رولند KR-570 رونمایی کرد همین تکنولوژي نوین قدم بسیار بزرگی برای شرکت رولند محسوب می‌شد.
 
در سال ۲۰۰۰ تکنولوژی نوین و جدیدHammer-Action را در پیانوهای دیجیتال رولند HP-557R, HP-337R KR-577 به بازار عرضه کرد. این مکانیزم پیشرفته دارای کلیدهای وزن‌دار چکشی بدون فنر لمسی شبیه پیانوهای آکوستیک می‌باشد که در نت‌های بالا لمس سبک در نت‌های پایین لمس سنیگن‌تری را ارائه می‌دهد.
 
در سال 2002 پیانو دیجیتال رولند HPi-5 اولین پیانو LCD‌ دار ارائه شد که با صفحه DigiScore تمرین‌های نوازنده به همراه نت‌ها به راحتی نمایش داده می‌شد.  
 در سال 2003 با طراحی جذاب دیگر به اسم پیانو دیجیتال رولند DP-900 رونمایی کرد که به مرور این پیانو به پیانوهای بزرگ از نوع خود تبدیل شد.
  
در سال 2004 پیانو دیجیتال رولند HPi-7 با LCD‌ عریض و بزرگ و رنگی DigiScore آهنگ‌ها به همراه نت‌ها به راحتی در صفحه نمایش دیده می‌شد  
 
​​در سال 2005 پیانو دیجیتال رولند RG-7 که دارای ۸۸ کلید با موتور جدید و پیشرفته و صدای الهام گرفته از پیانوهای آکوستیک بود رونمایی شد.
 در سال 2008 شرکت رولند پیانو مدرن و جدید با طراحی زیبا کیفیت صدای بی نظیر و سیستم بلندگوهای قوی به اسم پیانو های دیجیتال رولند LX-10 را ‌وارد بازار کرد.
​​​​​​​ سال 2009 برای شرکت رولند سال بسیار بزرگ و متفاوت محسوب می‌شد؛ چرا که تکنولوژي جدید
مدل‌سازی آکوستیک جایگزین فناوری نمونه‌برداری شد. این تغییر چشمگیر و بزرگ به
V-Piano‌ معروف است که به جای نمونه‌برداری از صدای ساز پیانوهای آکوستیک، صدای زیبا و متحیرکننده پیانو را مدل‌سازی و بازآفرینی می کند.
در سال 2010 پیانو دیجیتال رولند اولین پیانوهای خود را که دارای موتور صدای پیشرفته SuperNatural بود وارد بازار کرد. پیانوهای دارای این موتور، صداهای رسا و با کیفیت بیشتری تولید می‌شوند.
دیگر پیانوهای مشهور و خاص رولند به شرح ذیل است:
پیانو دیجیتال رولند RD-2000 پیانوئی با دو موتور صدای مستقل و ویژگی های کنترل صدا، سازی پیشرفته محسوب می‌شود
پیانو دیجیتال رولند GP-609 موتور و کنترل صدای عالی ظاهری شبیه پیانوهای آکوستیک با وزن کمتر
سری پیانو های دیجیتال رولند LX-700 تولید صدای عالی
HP-700 سری پیانو های رولند که حس نواختن پیانوهای آکوستیک را به خانه های شما خواهد آورد
سالهاست پیانوهای سری  LX و RPو FP و HP جزو سری‌های محبوب و برگزیده پیانوهای رولند هستند.
سری‌های پیانو دیجیتال رولند FP:

نسل جدیدی از پیانوهای قابل حمل با طراحی جمع و جور و زیبا رولند است که تمامی صفحه کلیدهای این نوع دارای PHA-4 با موتور صدای پیشرفته Supernatural ارائه می‌شود. این پیانوهای دیجیتال با صداهای داخلی از سازهای زهی، ارگ و پیانوهای برقی به شما مجموعه ای دلنواز از آهنگ با سبک‌های مختلف ارائه خواهد داد. سری های FP دارای بلندگوهای با کیفیت و هدفون امکان اتصال به برنامه‌های کامپیوتر و بلوتوث است که لذت تمرین موسیقی و نوازندگی را برای شما دوچندان خواهد کرد.     
شرکت رولند ۴ نوع پیانو از سری FP برای هر سطحی از نوازندگی، بودجه و سلیقه ای طراحی نموده است که هر مدل صدا، لمس کلید و طراحی منحصر به خود را دارد که به شرح ذیل است:
FP-90X: پرچمدار پیانو‌های دیجیتال رولند سری FP با صفحه کلید هیبریدی PHA-50 و چهار بلندگوی قوی صدایی خیره‌کننده مانند پیانوهای آکوستیک را تولید می کند.
FP-60X: پیانویی با صفحه کلید PHA-4 و موتور صدای SUPER NATURAL ، بلندگوها و هدفون قوی پیانویی در حد متوسط رو به بالا می باشد.
FP-30X: پیانویی مقرون به صرفه با طیف گسترده‌ای از صداهای داخلی و بلندگوهای قوی کمی از رقبای خود ندارد.
 
FP-10: اگر به دنبال پیانویی برای نوازندگی و تمرینات خود در خانه می‌گردید، این پیانوی دیجیتال با ۸۸ کلید، صدای با کیفیت و بلندگوهای قوی پاسخ‌گوی شما خواهد بود.
شما می‌توانید پیانو دیجیتال رولند F-701 را که از سری FP هستند در پیانوکده مشاهده فرمائید

 سری پیانوهای دیجیتال رولند مدل LX
​​​​​​​
پیانوهای دیجیتال رولند سری LX پیانوهای شگفت انگیر با طراحی بسیار شیک، زیبا، صدای رسا و کیفیت متمایز با بلندگوهای قدرتمند آکوستیکی هر نوازنده ای را مجذوب خود می‌کند. اگر دنبال صدای قوی و زیبا پیانو هستید پیانوکده به شما پیانوهای سری LX را پیشنهاد می‌دهد. چرا که با کیفیت عالی بلندگوها و صدای خاص، جز بهترین پیانوهای دیجیتال جهان هستند. تناژ صدای غنی موجود در این پیانو، طنین خاص سیم‌های داخلی و حرکت چکشی کلیدها و وجود پدال دمپر صدای غنی و زیبایی مانند صدای پیانو آکوستیک را بازسازی می‌کند. یکی از تمایزهای پیانوهای دیجیتال رولند LX وجود تکنولوژی مدل‌سازی آکوستیک در بطن پیانو است. در بسیاری از پیانوها با فرآیند نمونه‌برداری، سعی در شبیه‌سازی صدا و نت‌های پیانوهای آکوستیک را دارند. اما رولند با تکنولوژی جدید خود، برتری خاصی به پیانوها داده است به طوریکه در موتور مدل‌سازی آکوستیک با وجود دو تراشه در پیانو، نت‌های پیانو آکوستیک را با دقت زمانی و حساسیت لمسی بالا بازسازی می‌کند.
انواع سری‌های پیانوهای دیجیتال رولند LX شامل:
LX708 با هشت بلندگوی بسیار قوی
LX706 با شش بلندگو
LX705 با چهار بلندگوی قوی
LX708 درب پیانو متفاوت
 
پیانوهای دیجیتال رولند HP700
​​​​​​​
 
این سری از پیانوهای رولند صدای فوق العاده، طراحی زیبا و خاص، ویژگی‌های بسیار قوی پشتیبان‌کننده، بلندگوها و صدای بسیار قدرتمند، وجود ژانرهای متفاوت موسیقی، هدفون پیشرفته، قابلیت اتصال به بلوتوث و استفاده از برنامه‌های تمرینی، نوازندگی را برای شما بسیار لذت بخش‌‍تر خواهد کرد.
بسیاری از اساتید پیانوهای رولند دیجیتال سری HP_700 بدلیل تکمیل بودن تمام ویژگی‌ها  برای شروع آموزش نوازندگی پیشنهاد می‌دهند در سری HP-704 رولند صفحه نمایش مجزا برای راحتی کاربری تعبیه شود.  
شما می‌توانید پیانو دیجیتال رولند HP 704 را که از سری HP هستند در پیانوکده مشاهده فرمایید
 
پیانوهای دیجیتال رولند سری RP:
​​​​​​​
پیانوهای سری RP دارای تکنولوژي پیشرفته، طراحی خاص، حساسیت لمسی بالا، اتصال به بلوتوث و برنامه‌های آموزشی یکی از تکمیل‌ترین سری‌های پیانو دیجیتال رولند هستند از جمله نمونه‌های معروف این سری:
پیانو دیجیتال رولند RP 102 با موتور صدای SUPERNATURAL طراحی زیبا وصدای رسا و خیره‌کننده که پیانو بسیار خوبی برای نوازندگی محسوب می‌شود
پیانو دیجیتال رولند RP30‌ با میزان کیفیت صدا، پدال‌ها و حسایت‌های لمسی پیانو خوب و مناسبی برای شروع نوزاندگی محسوب می‌شود.
 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش