پیانو دیجیتال کاسیو
 

برندکاسیو برندی آشنا در حوزه تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌حساب و ساعت و پیانو است، Casio در سال 1946 با نام Kashio Seisakujo در توکیو ژاپن تأسیس شد و در سال 1980 اولین کیبورد برقی Casetone201 خود را وارد بازار کرد و در سال 1983کیبورد الکترونیکی باقابلیت ROM تولیدکرد سپس بعد از یک سال کیبورد CZ-101 را وارد بازار نمود.
شرکت کاسیو باگذشت زمان با پیانوهای بهتر و باکیفیت‌تری وارد بازار رقابت برندهای معروف پیانو شد، در ابتدا، پیانو کاسیو بیشتر بر روی تولید پیانو برای نوازندگان مبتدی تمرکز داشت و سعی کرد تا با ایجاد حساسیت لمس کلیدهای پیانو، افزایش کیفیت صدا و کلیدهای وزن‌دار پاسخگوی مبتدیان باشد.
کاسیو تنوع زیادی برای نوازندگان مبتدی دارد، یکی از بهترین پیانوهای مبتدی قدیمی CASIOCT-S1 است که با 61 کلید با وزن‌دهی مناسب و قابل‌حمل بودن پاسخگوی نوازندگان مبتدی هست.
با گذشت زمان مهندسان شرکت CASIO پیانوهای دیجیتال را از طرح‌های فشرده و قابل‌حمل گرفته تا سیستم تولید صدای AirR در سری‌های مختلف مانند پیانوهای آکوستیک طراحی و تولید کردند. به طوریکه شما می توانید صدای فوق‌العاده و عملکرد مدرن را در سری‌های CELVIANO و  CELVIANO Grand Hybrid تجربه کنید، این سری پیانوها با همکاری شرکت تولیدی آلمانی (Bechstein)طراحی شده است تا صدای رسا، باکیفیت و زیبا را به پیانیست‌های حرفه‌ای ارائه دهد کاسیو هنر موسیقی و طراحی خود را در این سری پیانوها به نمایش گذاشته است این پیانوها با ترکیب ویژگی‌های پیانوهای آکوستیک و دیجیتال و وجود قابلیت چکشی
Natural Grand Hammer Action، پدال‌های پرکاربرد، فناوری AiR Grand جز پیانوهای حرفه‌ای محسوب می‌شود. همچنین شرکت کاسیو سری‌های PRIVIA و COMPACT را مناسب منزل، استودیو و صحنه طراحی کرد، این پیانوها برای افراد مبتدی در راستای استفاده راحت تولید شده است، علی‌رغم جمع‌وجور بودن آن، صدای عالی، افکت‌های مختلف و کلیدهای چکشی دارد که انتظارات یک پیانیست را برآورده می‌کند.
حال به جزئیات این سری‌های پیانو می‌پردازیم:

CELVIANO (Grand Hybrid) پیانوهای هیبریدی

پیانوهای هیبریدی یکی از بهترین و عالی‌ترین پیانو دیجیتال Casio است که روی بدنه آن جمله طلایی (توسعه‌یافته با همکاری C. Bechstein) حک‌شده این پیانوها ازلحاظ لمس و صدا بسیار شبیه پیانوهای آکوستیک است و جز برترین‌ه پیانوهای دیجیتال ‌محسوب می‌شود. فناوری صدا، وجود سه صدای معروف پیانو Grand، وزن‌دهی و لمس دقیق مانند پیانوهای آکوستیک، بسیاری از پیانیست‌های معروف را مجذوب خودکرده است.
 پیانو دیجیتال CELVIANO (Grand Hybrid) به دو مدل GP-510 و GP-310 مشهور است این پیانوهای دیجیتال با 256 صدای داخلی (پلی فونی)، سه افکت ریورب، چروس، بریلینس
(REVERB,CHORUS,BRILLIANCE)، صفحه‌کلید اکشن با پنج سطح حساسیت لمس،10 سطح پاسخ ضربه( Hammer response) یکی از بهترین‌های پیانو دیجیتال محسوب می‌شود.

سری پیانوهای دیجیتال CELVIANO

شرکت CASIO در این پیانوها ویژگی‌های کامل پیانوهای بزرگ کنسرت را طراحی کرده تا حس نواختن و سرزندگی صدای پیانو آکوستیک را برای نوازنده زنده کند.

انواع پیانوهای دیجیتال CASIO سری CELVIANO به شرح ذیل است:

پیانوهای دیجیتال AP710 سری پیشرفته و توسعه‌یافته با همکاری C. Bechstein با سه صدای معروف پیانوهای بزرگ و 26 تن مختلف.
پیانوهای دیجیتال AP650 دارای منبع صدای چند‌بعدیMorphing Air،کلیدهای چکشی وزن‌دار و 250 tone.
پیانوهای دیجیتال AP470 دارای منبع صدای چند‌بعدی Morphing Airدارای قابلیت‌هایLayer,Duet,split  با 22 صدای داخلی است.
  جزئیات بیشتر را در سایت پیانوکده ملاحظه فرمائید: 
پیانوهای دیجیتال AP270 دارای منبع صدای چند‌بعدی Morphing Airبا دو صدای جدید پیانو گرند و کلیدهای اکشن وزن‌دار.
جزئیات بیشتر را در سایت پیانوکده ملاحظه فرمائید:

سری پیانوهای دیجیتال Privia
 
این سری پیانوهای دیجیتال با صدا، لمس و عملکرد فوق‌العاده، طیف زیبا و وسیعی از نت‌های مختلف را تولید می‌کند ویژگی خاص پیانوهای دیجیتال Privia طراحی جمع‌وجور شیک و فشرده است، سری‌های Privia برای نوازندگان مبتدی به دلیل کلیدهای وزن‌دار و فشردگی طراحی، بسیار مناسب است.
سری Privia ها به طراحی مینیمالیست معروف هستند این سری شامل:

 
 PX-S7000/PX-S6000
 
 PX-S1100/PX-S3100/PX-S5000
 
PX-S7000/PX-S6000
 
پیانوهایPX-S7000/PX-S6000 از Privia با طراحی خاص و فناوری پیشرفته صوتی لذت نواختن را دوچندان می‌کند.
شرکت کاسیو سعی کرده این دو مدل را با بدنه باریک و بلندگوهای داخلی و ظریف طراحی کند که این نوع طراحی جمع‌و‌جور به طراحی مینیمالیستی مشهور است، هر دو سری پیانوهای
PX-S7000/PX-S6000 دارای پایه هستند اما شما می‌توانید پایه‌های سری PX-S6000 را جدا کنید.
خیلی از پیانوهای دیجیتال طوری تنظیم و طراحی‌شده‌اند تا شما آن‌ها را در گوشه یا کنجی از اتاقتان قرار دهید تا پشت پیانو دیجیتال مشخص نباشد، اما کاسیو این دو مدل پیانو دیجیتال خود را طوری طراحی کرده تا در وسط اتاق نیز زیبایی خاصی به دکوراسیون شما خواهد داد.
شرکت CASIO سیستم صوتی پیشرفته و خاصی به اسم Spatial Sound System در بدنه ظریف این پیانو طراحی کرده به‌طوری‌که این سیستم صدای پیانو را بر اساس موقعیت آن تنظیم و تولید می‌کند تا حجم بالا و کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه دهد.
انواع این سری‌ها به شرح ذیل است:
PX-7000 صفحه‌کلید هوشمند هیبریدی دارای بلوتوث و 400 TONEداخلی.
PX-S6000 شبیه PX-7000 اما با 350 TONE.
 
PX-S1100/PX-S3100/PX-S5000
 
این سری از پیانوهای CASIO دارای طراحی ظریف، شیک و مناسب هر نوع دکوراسیونی خواهند بود. این سری از PRIVIA با عمق 232 میلی‌متر، ۸۸ کلید، مکانیسم وزن دهی و بلندگوهای داخلی جز ظریف‌ترین، باریک‌ترین و بهترین‌های پیانو دیجیتال جهان شناخته‌شده است، بطوریکه علی‌رغم
داشتن بدنه ظریف صدا و حساسیت لمسی مانند پیانوهای آکوستیک را ارائه می‌دهد و در نت‌های پائین و بالا لمس سبک‌تر و سنگین‌تر خواهید داشت.
انواع پیانوهای سری PX-S1100/PX-S3100/PX-S5000به شرح ذیل است:
PX-S5000 دارای صفحه‌کلید اکشن هیبریدی با 23 Tone.
PX-S3100 باریک‌ترین و ظریف‌ترین پیانو دیجیتال جهان با 700 tone‌و200ریتم.
PX-S1100 باریک‌ترین و ظریف‌ترین پیانو دیجیتال جهان با 18 Tone.
Px-870 دارای منبع صدای چند‌بعدی Morphing Airبا 19 tone با پلی فونی 256 دارای قابلیت ضبط.
Px-770 دارای منبع صدای چند‌بعدی Morphing Airبا 19 tone با پلی فونی128بدون قابلیت ضبط صدا.
اطلاعات بیشتر از این مدل را می‌توانید در سایت ما ملاحظه فرمائید:
Px-560 دارای پنل لمسی 5.6 اینچی220ریتم و کلیدهای وزن‌دار با 12 کیلوگرم وزن
Px-5s دارای 11 کیلوگرم وزن و Master keyboard functions
 
سری پیانو دیجیتال CDP-S
آخرین سری پیانو دیجیتال Casio که در این مورد بحث قرار می‌گیرد سری‌های CDP-S هستند این سری دارای ویژگی‌های صوتی عالی و عملکرد چکشی خوب می‌باشند که انواع آن به شرح ذیل است:
CDP-S360 صفحه‌کلید چکشی (II)با بلندگوهای ۸ واتی و ۷۰۰ TONEبا پلی فونی 128.
CDP-S160SET صفحه‌کلید چکشی (II) با بلندگوهای ۸ واتی و 10 TONEبا پلی فونی 64.
CDP-S110 صفحه‌کلید چکشی (II) با بلندگوهای ۸ واتی و 10 TONEفاقد Function DUET.
هر نوازنده‌ای بر اساس نیاز خود یکی از انواع پیانوهای کاسیو را انتخاب می‌کند اما پیانوکده به نوازندگان مبتدی سری PRIVIA را پیشنهاد می‌دهد چراکه با طراحی و فناوری‌های کافی پاسخگوی شما نوازنده عزیز خواهد بود.






​​​​​​​

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش